Majs och framtidsfunderingar

Har precis ätit upp en stor god majs-kolv!! Mmm....Med salt, vitpeppar och smör!!

Jag funderar hela tiden på hur de närmsta månaderna kommer att se ut.
Jobbar jag kvar? Vill inte jobba kvar!! Vad gör jag annars? Vill ha nytt jobb!!!

Jag har lite små funderingar....Kanske kanske kanske....Som jag vill göra till hösten. Jag hoppas att det blir så som jag tänker just nu :)

Men imorgon ser situationen säkert helt annorlunda ut...Allt brukar ju förändras så snabbt!!

Nu ska jag gå och lägga mig.
Sov så gott, godnatt!



Kommentarer
Sara

Svar: Jo det är alltid trevligt med sol. :D pusspuss <3

2009-04-30 @ 13:44:51
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0