Visit to Vienna

Den här låten gör mig glad. Den ska jag lyssna på vaje morgon innan jag åker till jobbet för då blir jag pigg.



- - - - - - - - -
Nu har jag äntligen fått en tid hos tandläkaren, det har ju varit sånna problem. Varje gång jag har ringt har dom sagt "Men du har ju inte varit här på fleeeera år, typ sist år 2001". Och då är det såhär: Att dom har slarvat bort mina journaler, ja, antingen det, eller så är jag dödsförklarad. Jag vet inte?? Men det är så jobbigt för varje gång jag ringer så frågar dom efter personnummer och sedan säger dom: Men? Det här stämmer ju inte, du har inte varit här på flera år.

Åååhhhh....Då måste jag förklara att det har jag visst varit!!!!

Så nu har dom äntligen fattat, och jag har fått en tid om typ en månad. Så nu ska jag troligtvis ha tandställning. Jiipii!?!? Eller inte. Men jag har ju valt det själv! Så jag längtar tills mina tänder är raka och fina. Inte för att jag störs så mycket av det, men när jag ser på kort när jag skrattar från sidan - då ser jag att dom är snéa. Men när jag står framför speglen så syns det inte så väl. Men alla andra ser ju det från sidan. Men det tänker ju inte jag på. Men nu blir det såhär.

Jag kommer att genomföra behandlingen gratis för er som undrar. Eftersom att jag påbörjar behandlingen innan nyåret efter att jag fyllt 19. Så det är jättebra!! Jag tror jag skulle ångra mig när jag blir 30 och tänka: åååh varför valde jag inte att ha tandställning när det ändå var gratis. Så nu kommer jag vara fin i munnen resten av livet (Förhoppningsvis). Bra val Madde!! Synd bara att jag inte gjorde det här när jag var 13 eller 14. Ääh skit samma. Det kommer att bli bra :-D

Nu ska jag strax övningsköra, sen ska jag och mamma till Kalmar.
Såå byebye.



Kommentarer
Malin

vad bra att det löste sig med tandläkaren tillslut :)

2008-09-09 @ 12:17:21
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
caroline

Det har jag aldrig sett, att du har snea tänder.. därmot har jag det! men tandläkaren sa bara till mig att det är inget stort fel så det är "onödigt" med tandställning ;S

2008-09-09 @ 13:31:24
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Sara

Jag har åxå haft tandställning.

Fast mina nedertänder har blivit lite sneda, det var dom inte innan, men jag överlever. hihi.

2008-09-09 @ 17:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0