Kalmar

Upps jag har visst inte uppdaterat er om mitt liv på hela dagen. Men de har sina förklaringar...

Jag övningskörde med med Mamma på förmiddagen, efter det åkte Jag och Emelie till Kalmar, och där har vi varit hela dagen. Vi visste inte när bussarna gick hem, så vi missade den med tio minuter och sen gick det inte en förrens halv 9. Dååligt!!! Och här klagar Sverige på att vi inte åker kollektivt - nä men se till å sänk priserna och skaffa flera bussturer i timmen!!!! Så vi fick ringa Chrille och han kom och hämtade oss...

Jag hittade ett par lädervantar som jag kommer vara välanvända innan året är slut.

Dom sitter skitsnyggt på händerna och så är det en liten rosett på dom.
MQ - Stockh lm - 199 Kr.


Den här sjalen köpte jag på B-young för 150 Kr


Emelie köpte också en jättefin sjal!!!

Nu ikväll har vi varit hemma hos Pappa och ätit mat och pratat :-)



Kommentarer
malin

Sjalen var jätte fin och vantarna också :) Men det var inte en sån sjal jag tittat på, det är bara bra för då kan jag fortfarande köpa den :P det skulle vara tråkigt om vi hade samma sjalar nämligen :P

2008-09-06 @ 12:45:09
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
malin

Sjalen och vantarna var väldigt fina.

2008-09-06 @ 12:53:10
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0