Patric 20 år, GRATTIS!!!

Nu har jag visst inte bloggat på över ett dygn, men det är inte bara mitt fel. 

Idag fyller Emelies pojkvän Patric 20 år, GRATTIS PATRIC!!! Och igår var vi där och firade honom. Vi blev även stoppade av polisen påväg hem. Dom blinkade med värsta blåljusen efter oss, och vi blev nog ganska uttittade haha. Men så här var det: Dom letade efter en bil som såg lika dan ut som Chrilles, fast grå. Och Chrilles är ljusblå - så dom trodde att dom hade hittat personen dom letade efter. Men icke, det var ju bara lilla Chrille :-) Men han fick iallafall blåsa och visa körkort. *Puh* Trodde att vi skulle åka på böter.

Idag har vi varit hemma hos Chrilles familj en stund :-) Mycket trevlig!!
Och sen har vi varit vid Chrilles jakttorn och lagt dit mattor och satt upp stolar med dynor!! Vad gulligt va!! Jag blev jätteförvånad när han skulle lägga in mattor och göra det hemtrevlig i hans jakttorn (Satte även upp en matta över dörren, så det inte skulle blåsa igenom så mycket). Men jag blev lite besviken när jag fick reda på sanningen. Hehe. Han la ut mattorna för att det skulle låta mindre när han gick där inne. För man kan gå där inne, det är ett gigantiskt jakttorn!! 


Här står jag rakt upp i jakttornet.


Här hänger en matta över dörren & två stolar. Det är lite matching här.
Allt går ju i blått: Stolarna, dynorna och mattorna. Det saknas en kristallkrona
i taket, lite tavlor på väggarna och ljus på brädorna, haha!


Här är jag igen :-) Lockarna håller i sig från igår.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0