Jag har ett jätteroligt jobb!!

Jag trivs hur bra som helst på mitt nya jobb!!!
Mina jobbarkompisar är jättesnälla och vi har roligt ihop!

Det ända som är lite jobbigt att ställa väckarklockan på 5. Och sedan åka till jobbet och sen är man inte hemma förrens halv 8 på kvällen. Men jag står ut dessa veckorna :-)
Men om jag hade jobbat så här hela tiden så hade jag nog inte stått ut. Det är nog lite för mycket övertid.

Man dagarna går fort och imorgon är det redan fredag!! Wiiiie!!

Nu ska vi äta majskolvar.



Kommentarer
malin

vad bra att du trivs madde. Måste skaffa en ny blogg nu, måste bara hitta ett bra namn. har du något bra tips på bra blogg namn kan du ju höra av dig till min mobil skicka det via sms :)

2008-09-12 @ 10:27:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0