Ja må hon leva ut i hundrade år

Godkväll damer & herrar.
Idag har vi firat mig!

Det började med att jag fick fruktost på sängen klockan halv nio utav Chrille och efter någon timme tog vi tag i städandet, damsög och plockade iordning. Sedan åkte vi och köpte två stora tårtor en princess och en citrontårta och lite kakor. Klockan 2 kom alla gästerna, vi var 17 pers i vår lilla lägenhet. Så ja, det blev trångt, men tro det eller ej - vi fick faktist plats!

Jag fick massa presenter och det bestog av bland annat en jättefin glasstaty från nybro glasbruk med tillhörande lampa, bodyscrub, ljushållare (orrefors glasbruk), Två vasar - en stor och en mindre (också från Nybro glasbruk) och så fick jag pengar och så fick jag en mp3/mp4 utav Chrille och hans familj en jättefin som man kan kolla på video, lyssna på radio och musik på, jättebra!! Den ligger på laddning nu, den skulle laddas i fem timmar. Och en masssssa blommor. TACK TACK TACK!!!!

Nu har Chrille och jag precis kommit hem från mamma, vi var där uppe en stund. Dom hade fest och det vällde in massa folk  från alla håll, dom skulle se Eva Eastwood ikväll. Ha det så roligt ikväll!! Vi kunde tyvärr inte vara med där ikväll så länge eftersom att vi (jag) har planerat att åka till Kalmar imorgon. Ska kolla in NewYorker!!!! Nu har jag höga förväntningar, så jag hoppas verkligen att dom har snygga kläder. Jag minns när jag var i Köpenhamn för två år sedan då hittade jag en hel del snyggt i den butiken. Så jaa, nu har jag höga förväntningar. Emelie ska följa med oss dit också :-) Läängtar!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0