Pinga?

Det har kommut upp en ny funktion här i bloggen som kallas "Pinga". What??
Nån som har en aning om vad det är för något?

Iallafall. Nu är jag  p r o p p m ä t t , det är ju inte så värst konstigt va? För se vad goda mackor vi käkade nyss!!
Kantarellstuvning på mackor och in i ugnen och så ut, så blir dom perfekta!



Imorgon ska jag till Kalmar med mamma och hämta ut mina jobbarkläder, eftersom dom bara har öppet till 17 så hinner ju inte Chrille att köra mig. Imorgon är sista dagen jag kan kalla mig arbetslös för på Onsdag börjar jag :-D Längtar!!!

Chrille har fått nån ful vana. Att kolla på de gamla avsnitten från Paradise Hotel som går varje dag vid denna tiden på femman tror jag. Jaja, han får väl skylla sig själv, det är han som blir trött, inte jag. Men när jag börjar jobba ska jag satsa på att gå och lägga mig innan 22 varje dag. Jag vägrar att vara trött en hel dag bara för att ha varit uppe nån timme längre på kvällen. Det kommer kanske bli svårt att kunna somna tidigt de första nätterna, men jag tror jag ska lägga mig nu så att jag vänjer mig lite grann. Men om det blir så, ja, det återstår att se. Men jag ska göra ett försök iallafall, så nu (snart, ska bara kolla lite till på datorn) går jag och tvättar bort sminket och säger Godnatt!!!



Kommentarer
malin

aa det skulle jag kanske kunna göra, men dem andra tapeterna är redan nerrivna :P Det är spacklat och allt, men kan ta kort och lägga ut när dem nya tapeterna är uppsatta :)

2008-09-09 @ 08:59:40
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Emelie

Brukar med göra såna mackor :) Fast jag har champijoner då. Gott det med.

2008-09-10 @ 13:52:52
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0