Och så var det måndag igen...

Det funkade inte att logga in här i gårkväll och jag hade inte tålamod att försöka om och om så jag skriver nu istället.

Då är det mådag igen och en ny arbetsvecka har precis börjat. Det låter tungt...Men *vips* så är det fredag igen. Igår var Jag och Emelie i stan och kollade in New Yorker (bland annat), jag köpte inget, men jag hittade en snygg lila/svart tunika/klänning, men den fanns bara i strl 40 kvar =/. Jag tycker det fanns bättre kläder än vad gina har, vet inte om jag någonsin har köpte kläder på gina? Jag gillar helt enkelt inte den affären så mycket.

Men jag köpte en snygg A-linje formad tröja, grå, ganska finstickad. Ska ta kort och visa upp här (ikväll kanske). Och sedan köpte jag ett nagellack från de omtalade och omtyckta märket Sally hansen, det gör så det översta nagelskiktet ej skevas bort (Som har hänt på mig nu!). Och så köpte jag ett mörklil nagellack, men de tycker jag var föör lila för att det ska kunna användas på dagen. Sedan köpte jag en jättebra handkräm... Och en ögonfransböjare (det var väl på tiden, får se om jag kommer vänja mig vid den!).

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet och sedan ska jag ta bussen med min nya mp3 :-D

Tänkte ni skulle få se en bild på mig eftersom det var ett tag sedan - jag har ju jobbat och inte hunnit med något annat. Men här kommer en på mig när vi firade min födelsedag:



Ha en bra måndag!!


Kommentarer
Malin

hej madde.. Glöm inte att använda ögonfransböjaren innan du målat på mascara :)

2008-09-22 @ 11:31:20
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Malin

hej! hur sätter man in den ikonen som du har där man kan se hur mkt sin blogg är värd?

2008-09-22 @ 11:50:25
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0