James Cured by Seun

Jag har beställt ett par jeans som kom idag. Men tyvärr tyvärr var passformen inte som jag hade önskat, dom var förstora över rumpa och längst upp på låren.

Märket heter James Cured by Seun och är hett bland kändisar, såhär beskrivs det, om ni orkar läsa:

"James Cured by Seun är det LA-baserade denimmärke som tagit världens kvinnor med storm! Ryktet om de oöverträffligt slimmade jeansen har spridit sig likt en löpeld bland kändisar och modevärldens kräsna kritiker. Alla är de överens om att James otroligt smickrande passform tar fram det bästa hos varje kvinna. James Jeans, som är döpta efter designern Seun Lim´s man James har en ganska häftig historia bakom sig. Efter graviditetens viktuppgång och tröttnande på alla bantningsmetoder gav sig Seun hän att skapa ett par jeans som trollar bort ett bar kilon här och där. Genom en innovativ och banbrytande teknik, samt en enastående känsla för design lyckades hon skapa ett par jeans som döljer, förhöjer och smickrar den kvinnliga formen."

I vilket fall, ordinarie pris på dessa var 2300 Kr, men jag gjorde ett klipp och köpte dom för 800 Kr!!!
Och nu är jeansen slut från lagret står det på hemsidan, så jag köpte tydligen dom sista.
Och om någon av er är intresserad så kan jag sälja dom till dig men annars skickar jag tillbaka. 
Jag menar, ett sånt här klipp gör man ju inte varje dag!?
Jeansen är i storlek 26, men en stor 26:a enlig mig!! Hör av dig om du är intresserad.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0