Gubbar alltså...

Ska berätta en knäpp grej som hände idag i Stan.

Jag skulle vara snäll köpa snus till Chrille, eftersom att han bad mig om det. Så vi gick till kvastens mataffär och när vi stog i kön så stog det en äldre tant och gubbe bakom oss. Jag tog en general lös (som önskat) ut den där kylen, och så hör vi gubben bakom oss säger till tanten:  -SÅG DU, ÅÅ FY FAAAAAN!!!

Såklart att Emelie och Jag inte kunde hålla oss för skratt, och gubben märkte ju att vi skrattade, men herregu? Hur kan man få för sig att säga nåt sånt då? Han sa det med en riktigt arg röst också!!

Jag skulle ha öppnat dosan och tagit en prilla mitt framför ögonen på han, hahaha, men då skulle han väl ha tuppat av!!

Oj vad Emelie skrattade. Det var nästan så att hon önskade att den där kylen inte fanns där - hon hade ju hoppats på att jag skulle få fråga om en general lös i kassan för då hade det ju blivit ännu pinsammare för mig.

Chrille - det här var första och sista gången!!!

Hahaha även om det var sjukt roligt...



Kommentarer
mormor

Den var bra för att var sann skrattar så tårarna rinner hur ska denna dagen sluta.

2008-09-06 @ 09:15:22
malin

hehe han blev väl chockad av att du köpte snus :P

2008-09-06 @ 12:49:29
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Mamma

OjOjOj !!! Madde sååå himla kul det lät...gubben trodde väl inte sina ögon :-) att du Madde skulle snusa.

2008-09-07 @ 15:45:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0