En bra födelsedag

Det har varit en bra födelsedag. Men annorunda. Jag har ju aldrig jobbat på min födelsedag förrut (har ju gått i skolan). Så det var lite jobbigt att jobba så länge. Jag hade jättestor lust att åka till stan vid 2-tiden och kolla in den nya affären för vi hade ändå inget att göra just då. Men icke Madde, så kan du ju inte göra. Nä de kan jag ju inte. Men jag hade lust :-)

Och när jag kom hem så hade Chrille lagat mat, en jättegod höstig gryta med kantareller och pirripirri. Och ännu har jag bara fått en trisslott i present. Jaaaa en trisslott (utan vinst dessutom). Men jag ska tydligen få paketen imorgon då vi ska fira mig :-D

Jo förresnten jag fick ju en present av min jobbarkompis Cissi. Jättegoda hemmagjorda kolor med nötter i. En påse med sånna fick jag, vad gulligt :-) Jag blev jätteglad!!

Jag vill hitta på något ikväll, men jag är trött å andra sida. Men ändån!! Jag vill jag vill göra något, man fyller ju bara 19 en gång i livet!!!

Vad händer i helgen hos mina kära läsare då?


Kommentarer
Malin

ja du madde det händer inte så mkt här inte.. :(

2008-09-20 @ 17:53:25
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0