Du är bäst!

Det gick bra att köra idag, nu ska jag köra varje dag fram tills den stora dagen har jag bestämt.
Då förstår ni att det är ganska nära va??
Hmmm Njaaa jag kan väl säga att det är innan julafton iallafall...

Nä, jag blir bara nervös när jag tänker på det så jag måste göra något åt saken, ååh? Jag brukar väl aldrig bli nervös..Okej, inför anställningsintervjun i fredags var jag nervös, men innan dess? Äh...Skit samma.
Chrille brukar säga att jag är bäst nästan varje dag och då stiger mitt självförstoende och jag blir jätteglad :-D
Och då tänker jag att jag är bäst ;-) HAHAha...Så det ska nog gå bra på uppkörningen också.

Jag har ett tips, gör som Mia Törnblom: Skriv ner varje kväll "Bra, tack, hjälp" Man ska skriva något bra som man har gjort idag, tacka någon för något och be om hjälp. Detta ska man göra för att förbättra självkänslan alltså.

Mitt bra, tack, hjälp idag: Vad BRA och vad duktig jag var på att köra idag, TACK för att jag fick jobbet, HJÄLP mig att flytta mig från denna datorn så att jag kan ta bort sminket och gå och sova.

HAha, vad yrar jag om egentligen??
Nu ska jag flytta min härifrån den här dumburken.
GODNATT!!



Kommentarer
Mamma

Madde du är så jätte gullig!! du skriver så mycket bra saker i din blogg :-) ja har oxå läst en del i den boken,den är jätte bra att läsa.Det är mycket tänkvärt det hon skriver om....Många Kramar Mamma.

2008-09-04 @ 12:11:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0