TJAAA BLOGGEN!

Sista dagen på jobbet idag. Det känns alltså, GUUUUUUUU så SKÖNT det ska blir att få vila upp sig, jag är helt slut i hela kroppen och hela hjärnan.

Imorgon ska Jag och Malin till Stan och jag ska kanske köpa den där snygga vinterjackan som jag hittade förrförra helgen om den finns kvar. Och så skulle ju ett par varma skor inte sitta helt fel till vintern.

Jag tog fram min vinterjacka och mina loviccavantar igår eftersom det var minusgrader och iskallt ute klockan halv 7 på morgonen. Men det känns lite dumt när man går hem från jobbet eftersom då är det ju oftast över 10 grader. Aaaja. Vilket struntprat jag snackar om.

Nu ska vi äta Taccospaj och det ska bli så gott!


Ha en bra helg mina vänner!



Kommentarer
Sara

Hihi. Jag känner igen det där jack problemet. Det känns gansa knasigt. :P <3

2008-10-11 @ 15:20:39
Malin

hoppas att det inte gjorde något att jag inte hängde med till kalmar sen. Allt löste sig mellan mig och klicken, vet du varför? Jo för han är den bästa killen i hela världen:)

2008-10-12 @ 14:21:46
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0