Nu är ni väl förväntansfulla va?

Jag blev jättenöjd med mitt hår!

Hårfärgen blev mycket mörkare än vad jag trodde att den skulle bli, men det gör inte så mycket för jag tycker det var snyggt ändån, men jag hade egentligen velat ha det mer brun-brunt, nu är det mer mörk-brunt! Luggen går precis över ögonen och det blev också snyggt. Men det är inte lika snyggt när det blåser och luggen fluffas till och blir till en á la 80-talslugg, haha! Men det är ju bara att rätta till när man kommer innanför dörren igen. Vad ska jag mer nämna? Ja, längden på håret: Hon klippte nog 20 cm (minst!!) men det är ju fortfarande långt.

Det är så roligt (nu skryter inte jag) men jag ville bara berätta att: Varje gång jag går till en ny frissör som jag inte har varit hos så påpekar dom alltid 1. Ååååh vad låååååångt och fiiiiint hår du har!!! OJJ vad låååångt!! 2. När jag har klippt det: Vilken kvalité på håret du har!!! 3. Det är så glansigt och så fint och så mjukt och så tjockt. 4. Sedan lämnar dom andra frissörerna sina kunder och kommer till mig och säger "ååh jag vill känna" - HAHA!!!!
Ja, det är lite roligt :-)

Ni får se bilder när Chrille har fotat mig och det ska han strax göra!! ;-)
Håll ut vänner!



Kommentarer
Nadja

GAAAAAH, spännande :D

2008-10-21 @ 17:22:46
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/
Malin

nu är jag verkligen nyfiken .. var stolt över ditt hår när alla säger att du har ¨så fint hår :)Lova att lägga ut en bild fort :P

2008-10-21 @ 17:22:49
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0