Lördagkväll

Det känns som onsdag. What!?!? Jag vill att det ska vara som en vanlig Lördag. Tha problemas is that jag jobbade idag och jag jobbar imorgon också. Men det gör inget eftersom jag tjänar det dubbla på helgen ;-)

Idag lyfte våra kläder från USA så dom kommer ju troligtvis under nästa vecka - hit till Svea Rike och hit till postlådan. Längtar :-D

Jag har ont i handen. Har skruvat verktygslådor AJAJAJ Det var egentligen meningen att barnen skulle göra det här........Herregu - hur kan en femåring hanskas med skruv och skruvmejsel utan att det ens är förborrat!?!? Och nästa plan var att limma, men limmet tar ju minst 30 min att torka så vad gör barnen under tiden? Jo - springer runt och leker. Det slutade med att vi fick skruva ihop verktygslådor och sedan får barnen måla. *puh* nu är det lite mer lugn och ro iallafall. Nu när dom sitter och koncentrerar sig på målningen och så får dom ett glas saft och en bulle också.

Imorgon ska vi göra samma sak som idag. Så det blir i stort sett en identisk dag.
Jag undrar vad vi ska göra i veckan alltså?? Hmmm....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0