Kliniskt ren

Nu har jag varit arbetslös i en vecka och Åååh vad kroppen kryper när jag inte har något att göra. Jag tycker att jag försöker att göra saker, men ibland blir det stopp, då blir det att jag hamnar här - för här vid datorn kan man ju iallafall ha lite social kontakt. Det är ju bättre än att sitta vid tv:n!! För tänk om man hade suttit fastklistrad vid tv:n dag ut och dag in - usch vad tråkigt - tur att jag hatar att se på tv mitt på dagen!!!

Nä vad negativ jag låter nu, haha!
Det är jag ju inte för jag är glad :-D
Jag har badat så nu är jag kliniskt ren,
älskar känslan av att vara helt ren och fin!!

I fredags fick jag ett presentkort på linneaskolans spa utav Emelie i födelsedagspresent och för att jag klarade körkortet :-D Hehe. Tack tack tack!! Ååh vad jag längtar tills jag ska dit, men jag har inte valt vad jag ska göra än, det står mellan: "Ryggmassage", "Massage special= kroppspeeling och klassisk helkroppsmassage", "Lilla lyxbehandlingen= Klassisk ansiktsbehandling, bodyscrub, inpackning, ryggmassage, rekommendationer för hembehandling" Eller "Make-uprådgivning= I priset ingår smink från I.D till ett värde av 250 Kr". Svårt val de där alltså!! Jag blev jätteglad för denna presenten Emelie, Tack!!! :-D

Nu ska jag föna håret och sminka mig och sedan kanske jag ska ut och gå en sväng så jag får lite frisk luft.
Ja, så får det bli!
See ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0