Kläderna har kommit!

Wiiiiiie! Så sjukt otroligt snabb leverans det är från USA!! Vi beställde kläderna i torsdagskväll och idag kom dom!! Själva leveransen skedde på fredagen och måndagen. Eftersom att det inte skickas något på helgen.

Allt satt helt perfekt.....Allt förrutom skorna :( Ååååh dom är så otroligt snygga men dom var alldeles för små :( Typiskt!!!
Men de andra kläderna var lagom och jag är jätteglad!!

Tyvärr fick vi ju betala en tull som kostade oss nästan 1200 kr. Någon som vet vad tullkostnaden beror på?
Förra gången behövde jag ju inte betala någon tull alls! Jaja, det är bara att betala och vara glad - kläderna var helt klart värt pengarna i vilket fall!!
________________________________________

Ikväll har Emelie varit här och vi har varit ute och gått en sväng. Så skönt att få träffa henne eftersom jag känner mig så osocial när jag jobbar som jag gör just nu. Men det ska bli ändringar på nästa vecka (när jag blir arbetslös och meningslös igen). Då har jag all tid i världen att träffa vänner och att göra det jag inte har hunnit med. Längtar!!!


Här har ni henne, the world´s greatest.



Kommentarer
Malin

vad tråkigt att ni fick betala tullen. skoj att allt satt perfekt :)

2008-10-07 @ 21:38:04
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Nadja

25% på allt man köper har jag hört, har man riktigt tur så slipper man tullen. Men men, funderade på att beställa därifrån idag men vet itne om jag vågar. Vad kostade frakten? :)

2008-10-08 @ 16:34:24
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/
Emelie J

YOU ARE THE WORLDEST GREATEST!!



älskar dig gumman, o nästa vecka är det dags för en liten utgång som man då är helt klart värd ;)



Pusssar hjärtat

2008-10-08 @ 20:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0