Kan medela att chocken har lagt sig lite nu...

Tja! Här sitter jag bakom min lugg och skriver...

Haha! Ja, jag går och tittar mig i spegeln hela tiden och ibland får jag en chock "ooh shit, var är Madeleine??", men oftast så tänker jag "ÅÅh vad fint, vilken tur att jag vågade!!" .

Näämen, jag trivs faktist bra i luggen. Även att det känns lite ivägen ibland. När jag tar upp luggen från pannan så känner jag mig fri, men när jag har ner luggen så känner jag mig varm. Haha, konstigt de där!! Hårfärgen kunde ju varit några nyanser ljusare som sagt men aja...



Idag åt vi raggmunkar. Det var Chrille som lagade maten idag (jag hjälpte till) och han är BÄST på att laga raggmunkar och det är såååå gott, han gör dom helt perfekta!!



Nu ska vi se på bonde söker fru!



Kommentarer
Emelie

Åh jag älskar raggmunkar! Fint med rosa blomma i håret :)

2008-10-22 @ 21:40:10
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0