Jag ser det snöar

Tro det eller ej - det snöar!

Om det hade vart minusgrader så hade den ju kunnat lägga sig på marken också.
Men icke, det är plus och snön försvinner lika fort som den kommer.

Idag har jag varit hos Mamma, vi var på stan och jag köpte en stor pumpa och många små.

Jag är nog känslig för kyla. Jag gick hem och när jag hade kommit hem så var mina lår alldeles röda och iskalla, sedan kliade dom och så blev det dom små utslag och då blev låren kokheta. Haha,  men nu är det bra igen :-)

Jag köpte en sak på stan som jag ska ha istället för den där "grejen" jag skrev om i förrförra inlägget på halloweenfesten. Skitbra - nu är det fixat och klart också!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0