It´s friday again!

Och så var det fredag igen... Idag får många av er -90 och yngre höstlov. Känns det skönt? Jag har fortfarande sommarlov känns det som :S Jag måste bara säga ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad TRÅKIGT det är att vara hemma när man inte har något att göra!! Jag vill hitta på något idag, men ingen är ju hemma :-(

Men ikväll ska vi iallafall ut...Jag, Malin, Tove, Jossan, Rickard och Chrille. Jag kanske ska göra samma grej som förra fredagen? Göra allt i slowmotion; bada, måla naglarna, lägga ansiktsmask, göra hårinpackning, läsa tidningern...

Så får det bli! Sedan kan jag ju gå en sväng, det skadar ju aldrig mer än det gör nytta.

Vad gör ni en dag som denna?



Kommentarer
Emelie

LYCKA TILL MED SLOWMOTION GREJJEN!!! ;) du kommer säkert sent i alle fall ;) Älskar dig vännen!

2008-10-24 @ 17:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0