Golv-omläggning

Gissa när jag vaknade imorse, skitpigg dessutom....
klockan HALV 7!!!!!!
Jaa, och jag kunde verkligen inte somna om, och klockan 7 vaknade Chrille och då var han också pigg. Så vi gick upp vid halv 8 och började städa och sånt. Haha!! 

Just nu håller vi på att lägga in nytt golv i vardagsrummet. Skeppsgolv. Vardagsrummet var ju det enda rummet som vi inte bytte golv i när vi flyttade in här. Men nu byter vi ut de också!

Ni ska få se före och efter bilder sedan också. Vi ska väl försöka lägga så pass mycket att vi blir klara imorgon. För sen ska vi lägga klinkers i hallen. Usch, jag gillar verkligen inte våran hall som den ser ut just nu, men det ska de bli ändringar på!! Jag har en bild i huvudet som jag vill att det ska se ut nämligen. Det ska vara svart/gråa klinkersbitar som antingen ska vara 15x15, eller 10x20 (Så små gör att hallen kommer att se större ut, förhoppningsvis). Sedan vill jag att vi ska måla trappan i matt vit och "borsta" den lite så att det ser lite gammalt (Men nytt) ut. Och så ska vi lägga dit nya "trappsteg" och dom ska vara svart/gråa och vara hög-lackade. Åååh så snyggt!



Kommentarer
caroline

Yes det gick bra :) men dem kommer inte in förens på måndag.. typsikt helger.

2008-10-12 @ 08:46:11
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Malin

låter snyggt :) Ska bli kul att se hur resultatet blir.

2008-10-12 @ 14:25:18
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0