Förlängning av mitt jobb!!!!!!


Någon som vet hur man fösminskar utan att bilden blir suddig?

Egentligen skulle jag bara ha jobbat t.o.m den 3:dje. Men nu är det så att jag och en jobbarkompis har blivit anställda på Bauhaus (istället för rekrykteringsföretaget academedia), så vi ska jobba till den 12!!! Skitbra ju!!
Jag är jätteglad!! Plus att det är bättre arbetstider nu också. 40 timmar i veckan istället för 48.

Så idag fick vi också våra nya arbetskläder och det här ska bli jätteroligt!
Nu är jag laddad!! Yeeeah!



Kommentarer
Emelie

Åh vad kul! Grattis! :D Ska du jobba i butiken då? Eller som vad ska du jobba?

2008-10-01 @ 20:52:46
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Cecilia

Vad het du är i den nya munderingen :P har inte provat min ännu...gör det imorgon haha

2008-10-01 @ 22:25:13
malin

vad skoj :) grattis

2008-10-02 @ 09:17:19
URL: http://malinvarnamnet.blogg
Sara

vad kul. :D då kanske vi ses om jag tittar in där de nämsta dagarna. :P hehe <3

2008-10-03 @ 19:25:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0