En dag på stan med Malin

Tjenare bloggen!
Idag har Jag och Malin varit i Kalmar och inhandlat Halloween-prylar. Buuuhuuu!!!!......
(Malin! Jag kom på en sak som jag skulle vilja ha - som skulle passa perfekt till det jag ska vara, men jag vet inte vart jag ska få tag på det...och det är ju synd!!!)

Igår var Jag och Emelie hos Ulla och där finns det så mycket skor så man skulle kunna drunkna, vi fick varsit par skinn/läder stövlar, jag fick ett par coola röda (se bild) och Emelie fick ett par skitsnygga med låg klack och ridstövelsmodell.


Idag har vi ätit en hel kyckling som vi har haft i ugnen, det här receptet slår alla kyckling-i-ugn-recept!! MMMmm så gott det är!! Jag kan lägga ut receptet här senare.

Nu ikväll har vi bara suttit i soffan och kollat på bonde söker fru.
Chrille träffade den tjejen Hanna som är med och söker kille i bonde söker fru - på Elmia förra veckan. Coolt!



Kommentarer
Cilia

Åh, vad snygga stövlar! Låter som att ni har varit i paradiset :D vill också bada i skor ^^

2008-10-29 @ 22:44:23
Malin

okej, det var den grejen som du smsade mig om sen va? Som du ville ha till halloween?

2008-10-30 @ 10:34:03
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0