Den bjuder jag på...

Förra gången jag var inne www.taaz.com och gjorde om mig så blev det katastrof, jag testade allt smink och allt som man kunde göra!! HAHA. Men nu testade jag bara att göra om mitt hår - med brunt hår och lugg. Jag tycker faktist att jag passar i det :-)

För jag menar, så här "barbie-glansigt" hår vill jag verkligen inte ha och det kommer det ju inte att bli heller. Men jag ska inte färga det såå pass mörkt som på bilden. Så jag tror att det blir bra, vad tror ni??

 
Jag tycker knappt att det ser ut som jag =/
Det är verkligen stor skillnad, men det är roligt :-D



Kommentarer
Nadja

Riktigt snyggt mady! Justja, ska höra med henne om haloweenfesten, absolut :D

2008-10-16 @ 17:56:22
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0