Godkväll

Idag har jag träffat Emelie en stund och sen när chrille kom hem så åkte vi och köpte färg för vi ska ju måla om trappan imorgon. Det kommer att bli lite jobb, först slipa och putsa och sen måla med en grundfärg och sen måla den vita färgen först en gång och sen en gång till om det behövs. Vi valde en matt vit, inte krit-vit utan vi tog en som var "antik-vit". Så det blir förhoppningsvis jättebra :-) Ni får se före och efterbilder när det är klart...

Imorgon ska jag hem till Emelie och fira henne med tjocka släkten ;-)

Efter det kommer Chrilles familj hit och ska äta middag här :-)

Så det händer många roliga saker imorgon...!
Förövrigt så tycker jag att Kevin borde vinna idol...!

Den låten som Anna sjöng till sin bästa vän är så himla bra men sorglig ju, för jag tänker på en video som jag la ut i min blogg i April, kolla gärna på filmen och se hur fruktansvärt hemska människor det finns som gör sånt här: http://madeleine1989.blogg.se/2008/april/hur-kan-man.html#comment

Ha en fortsatt bra fredagskväll!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0