Sov du dåligt inatt?

Jag sov iallafall jättedåligt inatt!! Jag vaknade nog en gång varje timme, men det lustiga var att varje gång jag vaknade mitt i natten så var jag pigg! Men när jag vaknade och skulle gå upp så var jag trött =/

Chrille sa nyss till mig att han hade hört på radion idag att det var fullmåne inatt - och när det är fullmåne så sover man tydligen extra dåligt: Scaary!!

Haha jag tror verkligen på sånt! Gör inte ni det?

Jag sökte lite på nätet och hittade en kommentar på apotekets hemsida som "Professor Tobjörn Åkerstedt" har sagt: "Månen har en stark dragningskraft - den åstadkommer ebb och flod - så det är inte alls omöjligt att också människor kan påverkas på ett eller annat sätt".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0