Kladd-kaka med banan, hallon och grädde

"SHIT POMFRITT" Vad mättande det är med kladd-kaka!!



Men gott är det!!

Det här tycker jag är lustigt: Innan (när man är hungrig) man har ätit mat eller godis eller vad som helst så är man ju sugen på det och sedan när man väl har ätit det så äcklas man av det. !? Så är det iallafall med mig...Det är lite konstigt att det kan vara så tycker jag. Brukar det vara så med er också?


Jag äcklas så pass mycket att jag mår illa när jag kollar på bilden här över just nu =/
Så jag skulle nog aldrig klara av att jobba med mat....
Först är jag jättesugen och tänker åååååå vad gott och det är hur gott som helst men sedan säger magen tvär-stopp och jag får inte ner en bit till och då börjar jag äcklas.....Haha SJUKT!?!?!?
Blir det så för er också???



Kommentarer
Emelie

Hehe, jaa så är det för mig också!

2008-11-14 @ 18:00:55
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0