Färg har jag allt fått

Ja, nu märks det att solen är här på både hyn och folk. Hyn börjar få färg och folk bildar långbord och sitter ute och grillar. Vi (Chrille och pappa) har kapat ved hela dagen. Jag har mest bara varit i solen och njutit. Jag har skött maten också - grillspett och potatissallad. Sedan skördade jag några rabarber och gjorde en mmmmm gooood rabarberpaj med vaniljsås.

image85

Nu tittar vi på körslaget (det är paus). Jag hoppas att Brolle vinner, men jag tror faktist att team Cans vinner.
509214-84


Kommentarer
Malin

vad gott det ser ut med grillspetten :) Jag är alltså inte helt klar med arbetet än men snart ska i stort sätt bara skriva in det på datorn. det går ganska fort när man väl har börjat. :) vi ses :)

2008-05-11 @ 11:51:28
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0