Äntligen färdig

Nu har min blogg flyttats till den nya plattformen, tycker det är lättare att förstå menyn nu även att det inte är så stor skillnad.

Jag är äntligen klar med Akakij-Överrocken, jag har läst en bok och sedan "föreställt mig att jag är Akakij, jag skulle leva mig in i hans situation och skriva hur han känner sig när han kommer hem efter en arbetsdag, detta skrev jag i dagboksform".

Idag har vi varit hos pappa och ätit mat där och så med pappa, maria, emelie, patrick och hampus och Lilly såklart ;)
Lilly är marias hund, det är en valp som inte blir större än en katt och ser ut som en björn, jättesöt!! Om man säger "puss Lilly" så pussar hon med tungan på munnen, hehe, så söt! Det är en tvåspråkig hund som håller på att lära sig både portugiskiska och svenska. Senta betyder sitt tillexempel. Om ni undrar varför så är det för att maria kommer från portugal.

Jag och mamma har också planerat lite inför min student. Vi blir 36 stycken!!! Och vi ska köpa ett partytält - Om ingen har något som kan hyra till oss den 5:e juni? OBS. Vi ska ha det till släkten på dagen så det blir inget festande i det.

Jag har också övningskört idag, rondellkörning, nästa gång skulle jag bara visa att jag kunde det sen skulle jag börja parkera nästa gång. Sedan sa han att det bara är kalmarrundan och halkbanan kvar :D
Så jag måste lägga på ett kol med teorin nu. Wiiiiiiiiiiiiie!!!!

Imorgon behöver vi inte vara på historialektion, vi ska plugga hemma. Så vi börjar inte förren 10 tror jag det är. Imorgon ska vi (Jag, Chrille, Pappa, Maria, Emelie, Patrick och Hampus) åka och fiska strömming i antingen Karlskrona eller oskarshamn.

Men nu ska logga ut härifrån och göra mig iordning för sängen.
Ha det så bra så hörs vi imorgon!

None


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0