Inbakad fläskfilé och trav

Kvällen bestog av att laga & äta fläskfilé med championer i smördeg, gorgonzolasås och potatisgratäng. Det är vår favoritmat! Den står på matsedeln nästan varje helg.

Sedan följde vi med Chrilles föräldrar och syster till Kalmartravet.
Jag vann 4 trav, men det lönade sig ändå inte i slutet, vilket fall så har det varit en riktigt trevlig kväll!

Läste nyss på aftonbladet att det var Tina som tog hem segern i Let´s dance, hon var en värdig vinnare enligt mig eftersom hon har utvecklats så otroligt mycket under dessa veckor. Grattis!

(OBS. Lägg inte märke till hur fel kniven och gaffeln ligger, det var nämligen min kära boyfriend som dukade idag - jag undrar när han ska lära sig? )
509214-5
13862882


Kommentarer
Sweet 16´s blogg

Tina och Tobias tog hem segern i Let´s Dance 2008 :D härligt! tyckte du rätt par vann?:D

2008-03-28 @ 22:54:15
URL: http://performance.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0