Välkommen skoskavstider...

...med lust och fägring stor!

Ja, skoskavstiderna är här och det märks!! Jag har fått 4 blåsor på mina fötter. Svå på hälarna och två på sidan av foten - detta efter mina nya balleria som är gjorda av tyg - jag köpte dom för att slippa skoskav, men oj vad fel jag hade!

Sjuksyster fick plåstra om mina stackars fötter och medicinen blir att jag får gå i flippflopp fram till studenten för på torsdag får jag garanterat nya skoskav...aj aj aj....

Idag har jag varit hos mamma eftersom Chrille och dom fortfarande inte är klara med skörden, men idag var sista dagen som han jobbade sent. Vi har handlat, ätit, snckat och sånt.

Chrille är sen som vanligt så imorgon ska min syster och han till Kalmar och kolla efter studentpresent till mig. Heee. Undra vad det blir för något?? :D Jag längar jättejättemycket!! Jag är så glad glad glad och jag tippar på tårna och smilegroparna är vid öronen särskillt nu när det är så underbart väder!

Och se prognosen inför självaste studentdagen!!! Underbart!




NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR!!!

Imorgon ska jag och Malin gå ut lite, jag ska till skokällar´n och kolla på dom där skorna som jag såg förra fredagen. Nu ska jag göra nån nytta. Ha det så bra så hörs vi imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0