Godkväll

Vaknade 07.50 idag utav att chrilles mobil ringde. Chrille gick upp för han kunde inte somna om. Jag låg kvar en stund och drog mig, sedan gjorde vi oss iordning, åkte till stan och kollade lite, jag skulle köpa lite sminkborttagning och sånt på apoteket och så köpte jag en kofta på sommarrean som var jätteskön, skönt att ha på sommarkvällar och till hösten.
Tycker bilderna är lite missvisande, den är mycket finare i verkligheten! Men så brukar det ju vara...



Efter det så kom Emelie & Patric hit och vi ordnade 10 frågor som vi ska ha på tipsrundan på farmors 70-årsfest. Chrille och Patric åkte till Pappa och Hampus och hjälpte dom att bygga jakt-torn några timmar.  

Sedan kom dom hem med pizzor som vi fettade i oss och så var dom här yttligare några timmar och vi tjabbade om att Jag och Emelie hellre vill till ett varmare land i början av nästa år, istället för att åka till Österrike och åka skidor, vi har redan preliminärbokat skidresan - så därför kan man ju ångra sig!! Visst hade det ju varit kul att åka till Österike, men inte hellre än ett varmt och soligt land.  (Jag vill inte åka bil så länge, särskillt inte på autobahn typ 200 mil).

Vi vet inte rikigt vad som händer ikväll, inget särskillt antar jag. Det hade ju varit kul att spela lite kubb, men inte jag och Chrille själva, hehe. Inlines? Ja, vi får se. Bara vi inte sitter framför tv:n och degar hela kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0