Tro det eller ej...

...Jag har träningsverk!!! Hahaha, efter att ha jobbat i trädgården igår så, jaa? I låren och skuldrerna. Så kan det gå...

Ska träffa Malin och 2 timmar innan vi går till skolan för att ha samhällskunskap och sen ska jag rensa ur hela mitt skåp som är fyllt med papper och skit. Allt jag har samlat på mig i 3 år ska jag slänga idag - det känns riktigt skönt. Alla böcker, alla papper, alla pennor som fungerar halvdant, ja, i princip allt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra dag i solen för det ska jag ha!!

None


Kommentarer
Madeleine

Ni som läser det här: Det funkar inte att skriva i min blogg och det gör mig frustrerad!!!!!!

2008-06-03 @ 08:56:19
URL: http://madeleine1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0