Sliten efter midsommar?

Med tanke på midsommarhelgen och hur sliten man brukar vara efter den så har det inte blivit så många inlägg de senaste dagarna.

Men nu är jag tillbaka på ruta ett igen, det är måndag, och vardagen är här.

Jag har mitt livs sista sommarlov, jag är ledig hela dagarna, men ska jobba v. 30,31,32 på Kährs för er som undrar. Och för er som undrar vad jag håller på med om dagarna när inte solen är framme så kan jag säga att jag har konstigt nog haft en hel del att göra.

Som nu tillexempel, jag ska strax iväg och övningsköra med mamma. Sen ska jag till en målarbutik och köpa vit målarfärg som man kan måla med på fogarna runt kaklet. Sen ska jag förbereda målningen i köket genom att använda maskeringstejp eller nåt sånt och sen är det dags att måla. Och förhoppningsvis så kommer våra svarta kakeldekorer hem idag som vi beställde förra veckan. Så att jag kan sätta dit dom imorgon eller på onsdag, om färgen har torkat.

Nu ska jag käka, vi hörs & ses.



Kommentarer
malin

ni verkade ha en trevlig midsommar tillslut iallafall :) vi måste träffas snart det var ett tag sedan nu.. ha det så bra

2008-06-23 @ 10:59:25
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0