Shit Shit Shit

Om exakt 24 timmar har vi redan haft vår champagnefrukost, vi har åkt hölass till skolan. Vi står just nu och blir fotade (09.40) Snart ska vi in till Aulan och sjunga studentsången, efter det ska vi upp till Klassrummet och säga adjöss till våra kära lärare, vi ska få våra betyg, och vi ska få tillbaka våra brev som vi skrev till oss själva när vi började 1:an (Ska bli skitkul att läsa!!!) Sedan ska vi gemensamt med alla 3orna äta i matsalen för sista gången och efter de..... Jaa......Då är det studentutsläpp klockan 13.00

Jag är nervös!! Och ännu nervösare blir jag när jag tänker på det.

Vet ni vad jag drömde inatt?? Att jag snubblade ner för pallarna där röda mattan ligger. O herregud om man skulle göra det, jag menar, mina klackar är ju inte så små direkt...

Nej, nu ska jag se så att min studentklänning och skor och allt hänger där det ska så att det inte blir något problem imorgon.

Sedan kommer Tove och Malin - vi ska nämligen bränna en skiva med sköna sommarlåtar som vi ska spela i bilen imorgon.

Måste ju uppdatera er om vädret också, och det ser bara bättre och bättre ut :D



Ha det så bra!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0