Planer inför sommaren?

Ofta planerar man vad man ska göra "i sommar", det är ju nu det är sommar!! Jag tycker man ska ta dagarna som dom kommer, om det blir en varm och solig dag - åk till stranden! Om det blir en dag med regn och åska - stanna hemma och mys i tvsoffan. Att planera är jätteroligt. Och visst, ungefärliga planer måste man ju ha om man ska hitta på något. Vi ska till Stockholm och visby v 28 och 29. Skara sommarland nån gång också, men det tar vi när prognosen ser ut att bli bra.

Idag hade jag och Malin planerat att vi skulle till Trafikskolan och plugga lite teroi...Påvägen dit såg himlen väldit mörk ut. Vi gick in på ÖB och tittade lite, och så såg vi ut - så spöregnade det. Vi ändrade planerna ganska fort, syndade och köpte en Chipspåse, gick hem och pluggade lite teori hemma istället. Ja, det gick lika bra det (nästan).

Nu på kvällen har Emelie och Patrick varit här med några gardiner som dom har sytt upp på min fina symaskin (måste lägga ut en bild på symaskinen och visa någon dag, hehe).

Bilderna från Vallen (när jag tog studenten) den 5/6 har kommit ut nu. Jag är med på fyra bilder :-)









Kommentarer
Malin

hehe man ser ju lagom nykter ut på den sista bilden fin hållning och allt hehe eller inte.. :P

2008-06-12 @ 22:34:47
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Madeleines mamma

va söta ni är!!!

2008-06-16 @ 17:22:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0