Jag känner mig som en metrolog

När jag visar hur vädret kommer att bli på torsdag hela tiden. Men jag håller mig uppdaterad iallafall - det betyder att jag håller er också uppdaterade!



Men se! Nu har de där lilla inkräktsmolnet försvunnit :D
SOL SOL SOL . Alltså jag tror att jag har något med den där prognosen att göra, eftersom att jag har hoppats på fint väder på studenten sedan jag föddes i princip.

Idag har vi varit i Kalmar, jag Emelie och Chrille - vi träffade Sebbe och hans flickvän Maria. Chrille och Emelie gick för sig själva och letade efter present till mig. Jag gick alltså för mig själv rättare sagt. Hehe.

Sedan åkte vi till Maxi och handlade när vi ändå var i Kalmar (jag hade gjort upp matlista och allt sånt innan). Jag måste bara säga att varje gång vi handlar på Maxi så ryker matkassarna upp i pris ett par hundra - varför? - Är det verkligen så mycket dyrare än ICA Kvantum?

Nu ska vi äta lite kvällsmat - älskar att äta när man har kylen full med varor, allt ser så gott ut!

Vi hörs imorgon - Då är det dagen innan studenten!!!!!!!!!! WEEEEEIIIII!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0