Glad :-D

Här är en bild på mig från igår som min lillebror tog.
Jag är glad :-D
Jag visar den för att erkänn att det är tråkigt att läsa en blogg utan bilder. Det tycker iallafall jag. Och nu när jag visar en bild på mig när jag är glad (som jag nästan alltid är) så blir ju du förhoppningsvis också glad, eller gladare ;-)



Imorse var det nån tysk som ringde till mig och han hade ringt fel, så nödvändigt att ringa och väcka mig då!!
Förstog inte ett skit av vad han sa men jag hörde att han mumlade på tyska.

Det är väldigt många som ringer hit och vill sälja saker, och jag blir så trött, hehe. Men på ett sätt tycker jag lite synd om dom för dom är ju ganska hatade av folk. Men ingen vet ju ändå vilka dom är, och hur dom ser ut i verkligheten. 

Idag är det fullt upp. Städa, skriva matlista, handla mat för veckan.
Skönt att Chrille får semester om en vecka!!!


Kommentarer
malin

kan hålla med dig om att det är tråkigt att läsa en blogg utan bilder. Men tyvärr är jag väldigt dålig på att lägga ut bilder pga av att jag har ingen bra kamera men jag ska försöka att bli bättre..



ha det så bra :)

2008-06-30 @ 12:51:24
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Mamma

Madde om ni inte vill ha försäljare som ringer hela tiden och vill sälja en massa saker så kan ni ring nix telefon, Telefonnummer 020-27 70 00.Mycket fin bild på dig gumman som din lille bror tagit.

2008-07-01 @ 15:47:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0