First price???

Någon som vet vad first price är för något?

Det vara iallafall någon som ringe mig därifrån och sa att jag hade varit med i en tävlig och svarat på några frågor. Och nu frågade han mig vad jag skulle göra om jag hade vunnit en miljon. Jag var som ett frågetecken...????

Sedan skulle han precis fråga något "vad ska......" blip och så bröts det... Sjukt!?!?

Det måste ha vatt någon som bara ringde och busade med mig. Han hade en skånsk röst. Någon som har varit med om samma sak?

Skit samma! Hade blivit glad om det var på riktigt, haha, jag trodde ju att jag hade vunnit en miljon i några sekunder...
__________________________________________

Sara och Malin har varit här idag och jag har fixat deras naglar, men inte mina egna, för jag vett inte vad jag ska göra med dom? Dom är ju inte långa direkt...

Chrille har plockat en stoooor bukett med blåklint och en med smörblommor - så sommrigt och fint!!

Så nu ska vi strax hem till pappa och börja bygga på partytältet.

Nästa gång vi ses Malin - då tar vi studenten!!!!!!!!!!
Puss och hej, hoppas ni är lika glada som jag :D



Kommentarer
Malin

ja jag vet jag kan inte fatta att dagen är snart här.. herregud!!! Nu är det inte alls lång tid kvar tills vi sitter på våran champanjfrukost.. :) ses

2008-06-04 @ 19:53:17
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0