Dagens tips!

Dagens tips är billiga lyxprodukter

Någon gång ibland, när jag inte har något att göra så brukar jag kika in hos blondinbella och läsa hennes blogg, vissa åsikter hon har håller jag inte alls med om, och andra är skitbra, det är precis så det ska vara med en blogg. De flestar har fördomar om henne, men jag gillar hennes blogg överlag - förrutom att hon lite då och då skryter om hur rik hon är, okej - hon tjänar pengar på en sak som andra gör gratis. Men hon är också finulig och framgångsrik. 

Hon lanserade igår ett nytt företag som går ut på att sälja en lyxprodukt till ett betydligt billigare pris än någon annan butik - det säljs en produkt per dag eller så långt lagret räcker. 

Hur är detta möjligt då? Jo, hon får/köper varor från bland annat restlager och grejer som har blivit över från affärerna. Mycket smart idé enligt mig. Det enda dåliga är att frakten är onödigt dyr. 

www.bellme.se är hemsidan. 

Idag säljs Escadas (Pacific Paradise) Bodylotion och showergel (150+150 ml) för det otroliga priset 99:- för båda två!!



 
















Frakten kostar 49 Kr.

Den här hemsidan kommer bli farlig för min plånbok.



Kommentarer
caroline

Svar på kommentar: haha ja det får man inte hoppas, men det ska ju finnas sådana slags plåster som ska hjälpa mot skoskav, jag borde prova och se om dem funkar :P

2008-06-17 @ 23:29:26
URL: http://carrisparris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0