Brudens bäste man

Hello dear readers!

Nyss hemkommen från Kalmar och några tankar rikare.
Vi var på bio och såg "Brudens bäste man", kan meddela att jag tyckta den var riktigt bra!
Jag hade inte så stora förhoppningar innan, men precis denna sorts film gillar jag.

"Brudens bäste man är en romantisk komedi som handlar om Tom och Claire som varit bästa vänner i över 10 år. Han är en obotlig Casanova och hennes mål i livet är att finna "den rätte" och gifta sig.
Just när Tom inser att det är Claire som är hans drömkvinna, förlovar hon sig med en annan man. När hon till på köpet ber Tom att vara hennes "brudtärna", håller han god min och svarar ja, men med en enda baktanke och det är att avstyra hela bröllopet."


Brudens bäste man
Källa, Bild/filmrecension: www.moviebox.se/film/madeofhonor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0