Blixter & Dunder

Någon mer än jag som vaknade av åskan tidigt imorse?

De spöregnade, höll på att bli ljust, blixtrade och åskade... Jag räknade 1000....2000 och så small det, så den var nästan över oss. Jag kunde inte somna om på länge. Jag tänkte på den natten när jag var i mammas husvagn på öland helt ensam och det blixtrade och regnade och åskade hela natten, usch, det var inte så kul.

Men jag tycker det är mysigt när det åskar, (om man bortser från den natten när jag var ensam). Om man vet att det inte skulle kunna hända något.

Men nu har vädret tagit en tvär vändning, för nu skiner solen!
Världen är konstig...

Idag ska jag till Kalmar och Emelie och Patrick för jag har ändå inget att göra när Chrille jobbar.

Och så får vi se vad som händer ikväll.


Kommentarer
malin

hejsan madde jag vaknade också av åskan herregud vad det small .. :P

2008-06-16 @ 12:14:21
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Mamma

Hej Gumman! Ja även här uppe i stan small det så huset skakade :-) men lite mysigt är de ju,bara man får va inne.

2008-06-16 @ 17:08:39
Emelie S

Ja sjalv har jag solsken och over 30 grader varje dag. Muhahah. Ha det bra i kalla Sverige!

2008-06-17 @ 08:26:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0