Vad tycker ni om husvagnslivet?

Idag har vi tillbringat dagen på Öland - närmare bestämt Köpingsvik. Ååh så underbart ställe det är på sommaren! Tro det eller ej men jag tog faktist årets första dopp idag. Jag vet, jag brukar väl inte vara en badkruka? Efter ett tag i vattnet blev det riktigt skönt, men vägen dit.... ja....Brr! 22 grader var det i vattnet iallafall.
Vi åkte från Öland vid sex-tiden och då åkte vi till City gross och handlade lite till matlådan imorgon på jobbet och så köpte vi ost-& bacon korv, vitlöksdressing (och french hotdog bröd köpte vi på kvantum) så nu sitter jag och käkar det.

Jag önskar att jag var kvar på Öland, att jag senare skulle somna i husvagnen och sedan vakna till en lika underbar dag som denna! Gå upp och köpa frukostfrallor, sätta sig utanför förtältet och äta en god frukost och sedan ta på sig bikinin och gå ca 30 meter ner till havet. I love it!

Men icke, tillbaka till verkligheten Madeleine, det är ju jobb imorgon, upp klockan 04.50. Åååh. Jag blir trött bara jag tänker på det. Men det kommer gå fort. Jag har ju bara två veckor kvar nu :-)

Det gäller att njuta och ta vara på de fina dagarna!



Kommentarer
malin

hehe du missuppfattade det en del men det är inte så konstigt såg att jag skrev lite knäppt. vi har inte skaffat pool utan vi åkte till pårydsbadet där finns det en utomhuspool.. Det var dit jag menade att vi skulle åka :) ses :D

2008-07-28 @ 18:17:55
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0