Fullt upp

Sorry för min usla uppdatering. Jag har fullt upp nu på sommaren - men det ska man väl inte klaga på!?

Vi har varit i stockholm måndag, tisdag och onsdag, och sedan visfestivalen ons-sön. I stockholm var vi på allsången på tisdag och grönan på onsdagen och så åkte vi till västervik vid 20-tiden. Alla lediga tillfällen var vi på stan. Jag köpte ett par jeans och en hoodie (billigt och bra på rean) och så köpte jag en jättefin tröja av märket "sokaed in luxary". Och så köpte jag ett halsband, en ring och ett hårspänne i samma "serie", en gul blomma med en gnistande sten i mitten.

På visfestivalen var det jätteroligt! Vi gick aldrig in till själva området där festivelen var. Men det behövdes inte för det var lika mycket festival utanför! Discotek, pubar och öltält överallt, och det kryllade av folk. Sommarfeeling!! Behöver jag säga så mycket mer än att det har varit en jättebra vecka!?

Men man blir lite sliten - både Jag och Chrille är störtförkylda och har ont i halsen. Men det ska inte hindra oss från att fortsätta i samma tempo, det är detta som är så underbart med semester tycker jag. Man har alltid något att göra!!

Igår var vi i borgholm - kronprinsessan Viktoria fyllde ju 31 som troligtvis ingen har missat. Fint väder, och lite strosande på stan är skönt! Och så satte vi oss bakom scenen på fotbollsplanen och lyssnade en stund efter vi hade ätit en god middag på resturang.

Idag har vi varit i Kalmar. Först tänkte vi åka och sola/bada men vi vaknade ganska sent och då tyckte vi att det var molnigt så vi sket i det.

Imorgon ska vi (Chrille, Jag, Emelie & Patric) iväg igen, vi ska till Kiviks marknad i skåneland :-)

Idag är det två år mellan Emelie & Patric GRATTIS!

Nu ska vi göra en jättegod räkröra och äta bakad potatis till det. Mmm, smarrigt!
Ha det så bra, så hörs vi snart igen!



Kommentarer
Emelie

Jag var också i Borgholm ;)

2008-07-16 @ 18:25:11
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0