Inte en vanlig Torsdag

Som ni märker blir det inte så mycket bloggande de här fina dagarna. Det har väl sina förklaringar?
Men jag kan gissa på att ni inte har så mycket tid att läsa vad jag tjafsar om heller för den delen...

Idag har varit en otroligt härligt dag (om alla ändå vore sånna!)
Det började med att jag la ut handdukar på balkongen och låg och solade tills Chrille kom hem vid 1, sedan gjorde vi oss fort iordning och stack in till kalmar, uträttade några ärenden, kollade lite på stan och rätt vad det var så stog Mormor, Emelie och Patric framför ögonen på oss, hehe, vilken sammanträffning :-)
På stan köpte jag ett jättegulligt linne/klänning, som är mycket finare i verkligheten än på bild eftersom man inte ser alla små detaljer på bilden. Men jag visar så att ni får en tanke om hur den ser ut iallafall.



Efter några affärers genomgång och så, så åkte vi (Emelie, Patric, Jag och Chrille) till Ikea. Här köpte vi lite småsaker som är bra att ha. Termos (röd lack!), vattenbehållare, batterier och en kapsylöppnare.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0