Kosta outlet

Idag har Jag och Chrille varit i Kosta. På outleten. Jag har nog aldrig hittat något som jag verkligen vill ha där, märkligt. Mycket folk, särskilt tyskar, dom tar en tur i älgparken innan. På tal om älgparken...Vi åkte förbi där och härregu vad mycket folk och bilar (Tyska bilar), jag undrar hur älgar kan vara så faschinerande? Jag skulle bli rädd och springa om jag såg en älg!

Nu ikväll har Farmor och Lotta varit här. Vi fick en jättefin skål från nybro glasbruk.
(Färgerna är klarare i verkligheten än på bilden, den är svart och limegrön.) Riktigt fin, tack!! 



Nu ska vi hämta våra skor hos Emelie & Patric eftersom vi åkte inlines hem inatt.
Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0