Hundvakter

Det var meningen att Chrille skulle klippa sig idag, men när vi kom till stan klockan 17.02 så hade dom precis stängt dörrarna, (man måste komma in innan 17 för att hinna klippas innan 18, när dom stänger). Men han får klippa sig imorgon istället. Vi kikade lite i några affärer och jag köpte ett korall-aprikosfärgat nagellack (Baghdad) från Mavala.

Och så köpte vi dessa små söta formarna som man jag göra små bakelser i i ugnen. Små pajer eller något sånt. Vi köpte fyra stycken.



Nu är vi hundvakter också. Vi ska gå en lång promenad med Lilly strax, sedan ska hon få bada.
Sen så tänkte jag fixa mina naglar och ta ett fotbad. Uuh, det känns som att klockan kommer att bli mycket ikväll också. Vi har ju köpt en stor påse godis som ska smakas på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0