Helg för min del

Ja, eftersom jag och en annan tjej på mitt jobb jobbar så effektivt (från sex till halv fem) så får vi vara lediga imorgon - vi har helt enkelt jobbat in fredagen! Så skönt...

Imorgon ska Jag till Öland och sola/bada med Emelie & Patric eftersom Chrille jobbar imorgon.

Just nu sitter jag och äter körsbär framför datorn och pillar med min nya mobil som jag är så glad för, jag upptäcker nya saker hela tiden :-D

Vilket underbart väder det har blivit nu, hoppas det håller i sig ett tag. Även att det var lite typiskt att det skulle komma just nu när jag började mitt jobb.

Jag undrar om ni har något förslag på vad man kan göra för något gott med körsbären? Vi har så många så de hinner väl ruttna innan vi har fått i oss alla. Man kanske kan koka körsbären en stund i lite vatten, sila bort kärnorna och äta till glass och choklad. Mm, låter gott.

Nu ska jag inte hålla er fast vid min blogg längre, men kom tillbaka senare!


Kommentarer
malin

hej madde. Har du hört något från jessica? Hon komenterade min blogg häromdagen. Men hon skrev ingen bloggadress har du fått något bloggadress av henne?

2008-07-25 @ 10:16:02
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0