Grattis Madeleine!

Jag skulle bara hälsa ett GRATTIS till... Mig själv :-)
Det är nämligen så att Madeleine har namsdag idag (den 22 juli) och det råkar ju vara jag va!
Tackar tackar tackar från mig själv!

Idag har varit en roligt dag på jobbet! Började kl 06.00 och slutade 16.30 och jag är inte det minsta trött nu.

Vilket lustigt väder det var förrut alltså. Från att det har varit kanonfint sommarväder med värme och sol hela dagen - till att det blev helt svart på hela himlen. Och så började det blåsa, sedan började det mullra och åska, sedan kom blixtrarna - sen vid rondellen så var det ett tydligt sträck -där- började regnet och OJ vad det regnade och haglade. Och nu är det nästan helt blå himmel igen.

Bilden är inte så tydlig, men det öste ner!




Kommentarer
malin

Grattis på namnsdagen madde, :P

2008-07-23 @ 11:04:12
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0