Kulor i Granen

Idag har Jag och Emelie varit i Kalmar, vi åkte själv för Patric och Chrille kom fram till att dom inte ville följa med. Så jag och Emelie tog bilen och körde till Kalmar själva ;-)

Vi var där några timmar, tills affärerna stängde, sedan åkte vi hem.

Sedan vi kom hem har Jag och Chrille klätt granen!! Så mysigt, visar en bild imorgon.

Men nyss ringde Pappa och sa att skogen hade fått ett vildsvin mindre, så Chrille är och hämtar hunden som kan söka efter vildsvinet. Och under tiden ska jag vara hos Mamma och Janne. Jag är så sällskapssjuk, jag tycker inte om att vara ensam hemma, det är så tråkigt!!!!

Jag har fortfarande inte köpt alla julklappar, men jag vet vad jag ska köpa - jag ska bara hitta det perfekta!!!

Ni får ha en fortsatt bra Lördagskväll..!!

KRAM /Madeleine!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0